Follow | Dashboard


Hey welcome to my blog , Behave yourself ♛ Facebook
Twitter


Entry | About | Board | Credit


Kawan :(

wehh , sume nyerr dah nak cm dulu kee ? errr trime jewlh kann , start dri garaj lagi , aku dah rase yg akn terjadi sesuatu , ble masuk jee surau hati aku tak tnang , lpas habes bce yassin tuh syukur lahh hati aku tenang balekk , tpi aku tak sngke bile aku masuk kelas , aku nmpakk myra ngess aku sebakk wehh , aku tak sngke kau bt cm tuhh , aku terkjot lahh dngaa cite kau pegi makann dgan dorg , happy-2 , okay good kau dah jumpe org yg bolehh buat kau bahagia kann , tpi nape tak gtau ktaorg  , ktaorg mcm org bodohhh , tahu sume tuhh pun dri org laenn , ape yg patot ktaorg buat ? ktaorg tak pena seksa kau wehh , tak pena nak gadohh dgan kau , tapi ktaorg kecewa sgat dgan pngai kauu , kalau betol kau nak kawann dy , just pegi kayy , tapi aku mntak smentare hari-2 terakhir myra kat skolahh tuh buat baek lah dgan dy , sbb nty bile dy dah tkde , kite belom tntu dpat lepak due ape sume wehhh , aku kcewe sgat kau buat myra nges , aku saked hati sgat wehh , kau cite kat blog kau tknk mira pegi pee sume  , Tapi ape kau buat . kau buat myra nges wehhh , mmg ktaorg tkde hak nak larang kau , tkde hak nak mara-2 kauu , tapi kau perlu tahuu ktaorg sayang kat kau sbb tuhh ktaorg buat cm tuhh , kat dewan tdi myra nges kau tahuu , dy sebak gilerr bilaa ckgu cakap psal persahabtan wehh , kau pk tak hati dy , hancur sgat  , dah dekat 2 tahun kte kenal , dalam mase 2 tahun tuhh mcm-2 kte lalui , tak smpai setahun lahh kte berbaek cm dulu , aku tak pena sngke sume ney jdik , yeee ktaoeg nak kau baek dgan W , sbb ktaorg nak tgk kau bahagie , tnpe ade sape-2 bnci kau , gadoh dgann kau , tapi wehh ? sesungguh nyerr kau perlu tahuu yg ktaorg taknak hilang kau , tknk kau pergi , tapi kalau ney yg jdikk kte berserahh kay , bia ALLAH tntukan ape yg terbaek untuk kite , aku terime sume tuhh dgan hati yg terbuke :)  

Older post / Newer post